wtorek, 1 kwietnia 2014

Poczta Hermesa #1

Jeśli to czytacie, muszę Was powiadomić iż zawieszam bloga ;-;
Nie mam już pomysłu...
Ogólnie całość mi się jakoś nie podoba...
Zawieszam go już na zawsze,
Za parę dni całkowicie go usunę... ;_;
Przykro mi ;-;
Jak już wspomniałam, ta historia nie miała sensu...
Wszystko było jakieś głupie...
Nie dam rady tego dokończyć...
Więc jeśli to czytacie... ;__;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Prima aprilis, moje herosy! ;*
Blog jest i będzie!
Ma sens chociaż nadal go czasem nie ogarniam xD
~Mad xD

11 komentarzy:

  1. Serio?Weź mnie tak nie strasz... ...ty mi piszesz ze smutasz ja cie chcę pocieszyć a ty co??? :* <3 /Dżi Dzi

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak po zatym to kiedy następny rozdział? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział... hmm... wtedy kiedy go napiszę xD
      Nie no, teraz mam rekolekcję, więc do piątku powinien się pojawić, ale tak czy siak wolę niczego nie obiecywać ;))
      ~Mad ;*

      Usuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
    Już myślałam, że na serio i chciałam iść Cię zabić!!! Ty niewdzięczny człowieku!!!! Jak mogłaś? O zawał mnie chciałaś przyprawić? Co?
    Już szukałam mojego noża :D
    Masz szczęście, że to żart byłabyś martwa ;P
    ~córka Króla ślicznych szkielecików podzwaniających zębami z zimna na Łąkach Asfodelowych i potomkini pięknego boga znanego jako Jakie-Przystojne-Ciacho, układającego niesamowite Haiku ze sobą w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha <3
      Przepraszam! Córka Hadesa? ^^ Siostro, nie podskakuj xD
      ~Mad ;*

      Usuń
    2. :D Witaj ;P
      Muszę powiedzieć, że piękny wygląd bloga ^^
      Te gwiazdki na mnie paczają!!! (mam głupawkę po pikolo ;D)
      Szybko pisz next i weny Ci życzę siostrzyczko Ty moja!!! XD

      Usuń
  4. http://oboz-herosow-nico-di-angelo-spite.blogspot.com/p/liebster.html

    gratulacje! nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Więcej w powyższym linku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjedz snikersa bo jak jesteś głodna zaczynasz strasznie gwiazdorzyć. c:

    OdpowiedzUsuń